Известие

Collapse
No announcement yet.

Възможна ли е трансплантация на 2,0ТС от 156 в 147.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Възможна ли е трансплантация на 2,0ТС от 156 в 147.

    Колеги,

    от вчера ми се въртят едни мисли в главата и лека по лека нещата се избистрят...

    Въпроса ми е може ли ЦФ2 двигател 2,0тС да се приспособи на 147-ца, която е с ЦФ3 1,6ТС двигател?
    Какво друго освен агрегата и еку-то ми трябва от ЦФ2 мотора за смяната? Скорости? Генерация?

    Предполагам 156-цата не е имала функции като ASR и VDC,EBD, които моята кола има..Ще ми се запазат ли след смяната на ЕКу-то?! КАто цяло ще има ли драми с Електрониката на колата?!

    Благодаря

    п.с. Не знам дали темата е за тук или за Общ технически...моля Модовете да я преместят, ако сметнат за необходимо
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

  • #2
    Първоначално публикувано от Furious 155
    На мен ми се струва не лоша идеята за друга карантия в твоята 147, НО до колкото знам ти я ползваш за ежедневна кола и е на газ в момента. Казано по-ясно, трябва ти кола за ежедневна употерба с приличен ред екстри и удобства, а такава трансплантация ще ти осигури доста приличен разход на гориво за градско каране из София.
    Според мен си афектиран от представянето на колата ти предната вечер... не ме разбирай погрешно, но ако намерите причината за помотването на твоята кола, ще се върнеш в нормално душевно състояние. Иначе както казват - ако ще се трансплантира нещо - нека е турбо бензин - там кефя явно е огромен от карането.
    Друга алтернатива ми се вижда и jtd мотор, като за целта ще ти трябва май такава 147-ка, не в движение, за донор, за да може да станат нещата с минимално преправяне.
    Абе немога да ви разбера що си мислите че като сложи турбо мотор няма да има Н на брой коли дето пак ше го тупат на всяко кръстовище. Освен това гледам сравнявате кола Евро 3 с катализатори и кво ли не в нея всички екстри на всичкото отгоре и с газова уредба .... ми да ви кажа честно аз ако имам такава кола просто ще си я карам и въобще няма се гоня с никой И според мен ако иска нешо по силно по ефтино ще му е да сложи 2.0ТС и на всичкото отгоре може да си запази газовата и да не храни турбо мотор а да има по-силна кола

    И въобще не си мислете че къвто и мотор да сложите винаги ще има кой да ви отупа
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #3
      Сега...Да обобщим ситуацията...В момента карам 1,6ТС "уж" 120 коня...след ремонт...Колата останових след онзи ден,че върви като да кажем за 90 коня и гори като за 2,0ТС....13/100

      Та аз лично никога не съм бил на мнение, че тая кола ще я правя да е най-най бързата (на мнение съм,че винаги има по-голяма риба в морето)...Но просто не ми се струва нормално тая кола да върви по този начин...Има нещо гнило в цялата схема...

      Пресметнах, че примерно да дам пари за чистене на дюзи, 3 нови ламбди, свещи, бубини,кабели и евентуално нещо друго по тоя 1,6ТС закръгляме сметката на 1000лв минимум...Ми аз за тия пари си взимам една 2,0ТС не е ли така?

      Не искам турбо мотор, защото там нещата както каза колегата ВАНКАТА са сериозни...и като суми и като части итн...Тепърва пак да купувам окачване, пружини и тн за друг по-тежък от ТС мотор не мерси, Не ми се влиза в тоя филм По-скоро целя нещо като plug and play до 1000-1200лв -> махам 1,6ТС и мушкам 2,0 ТС и приключвам....

      Думата афектиран не е точно описваща моята ментална кондиция в момента...По-скоро съм неприятно изненадан и очуден как след толкова "интервенции" по тоя мАтор, тая кола НЕ върви...Аз ви казах и оназ вечер почвам да се съмнявам, че тоя мотор не е 120к.с а е 105 коньовия ебаси!

      п.с. И по темата никой не се изказа!
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
        Сега...Да обобщим ситуацията...В момента карам 1,6ТС "уж" 120 коня...след ремонт...Колата останових след онзи ден,че върви като да кажем за 90 коня и гори като за 2,0ТС....13/100

        Та аз лично никога не съм бил на мнение, че тая кола ще я правя да е най-най бързата (на мнение съм,че винаги има по-голяма риба в морето)...Но просто не ми се струва нормално тая кола да върви по този начин...Има нещо гнило в цялата схема...

        Пресметнах, че примерно да дам пари за чистене на дюзи, 3 нови ламбди, свещи, бубини,кабели и евентуално нещо друго по тоя 1,6ТС закръгляме сметката на 1000лв минимум...Ми аз за тия пари си взимам една 2,0ТС не е ли така?

        Не искам турбо мотор, защото там нещата както каза колегата ВАНКАТА са сериозни...и като суми и като части итн...Тепърва пак да купувам окачване, пружини и тн за друг по-тежък от ТС мотор не мерси, Не ми се влиза в тоя филм По-скоро целя нещо като plug and play до 1000-1200лв -> махам 1,6ТС и мушкам 2,0 ТС и приключвам....

        Думата афектиран не е точно описваща моята ментална кондиция в момента...По-скоро съм неприятно изненадан и очуден как след толкова "интервенции" по тоя мАтор, тая кола НЕ върви...Аз ви казах и оназ вечер почвам да се съмнявам, че тоя мотор не е 120к.с а е 105 коньовия ебаси!

        п.с. И по темата никой не се изказа!
        Най-просто можеш да провериш това като отвориш капака на ангренажа. Ако няма вариатор там значи е ясна работата. 105 коновия няма такъв. И аз ти казах, че той е с друго ЕКУ. Не е М1.5.5 и Бобо като го е чипвал трябва да го е видял това. ЕКУ-то пак е върху дросела, но само на пръв поглед можеш да разбереш защото на външен вид също име малка разлика от М1.5.5. Ако щеш в буксите дори. Дизайна е малко по-различен.
        Last edited by oem; d.m.y г., 14:42.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Ами Бобо едва ли си спомня какво е било ЕКУ-то, ама все пак може да каже нещо ако се сети или му се е видяло подозрително

          Сега по темата кажете какво друго освен двигател и ЕКУ ми трябва от 2,0ТС, за да е успешна трансплантацията...( скорости, генерация).И всичко по електрониката ли ще ми бъде същото, както до сега (Абс,АСР,Автопилот,Показанията на дисплея от борд компютъра). С друг ключ ли ще паля колата, имобилайзер, централно заключване?
          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

          FIAT Coupe 16VT
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
            Ами Бобо едва ли си спомня какво е било ЕКУ-то, ама все пак може да каже нещо ако се сети или му се е видяло подозрително

            Сега по темата кажете какво друго освен двигател и ЕКУ ми трябва от 2,0ТС, за да е успешна трансплантацията...( скорости, генерация).И всичко по електрониката ли ще ми бъде същото, както до сега (Абс,АСР,Автопилот,Показанията на дисплея от борд компютъра). С друг ключ ли ще паля колата, имобилайзер, централно заключване?
            ABS и ASR ще си работят, но другите неща....
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Мисля , че и скоростите ще трябва да смениш тези на 1.6 доколкото знам са по-къси.
              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Crazy_Element Покажи съобщение
                Мисля , че и скоростите ще трябва да смениш тези на 1.6 доколкото знам са по-къси.
                Че какво по-хубаво от това?
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                  Ами Бобо едва ли си спомня какво е било ЕКУ-то, ама все пак може да каже нещо ако се сети или му се е видяло подозрително

                  Сега по темата кажете какво друго освен двигател и ЕКУ ми трябва от 2,0ТС, за да е успешна трансплантацията...( скорости, генерация).И всичко по електрониката ли ще ми бъде същото, както до сега (Абс,АСР,Автопилот,Показанията на дисплея от борд компютъра). С друг ключ ли ще паля колата, имобилайзер, централно заключване?
                  Ами за да ти е абсолютно всичко същото е необходимо мотора да EURO3. Тоест ECU-о не е М 1.5.5. Дали си струва цялата тази врътка незнам. Разхода за който казваш, че ти е много, с 2.0ТС ще ти е още по-голям. Разбери, че в София това не е градско и 13/100 просто ти е перфектен разхода. Аз съм на 16/100, защото такъв ми е маршрута. И за да не вземе някой сега да се изцепи и да започне да ми обяснява, че не ми е наред колата пояснявам, че на извънградско падам на 7.4-7,6/100 до 120км/ч и 8.2/100 при 130-140. Тук сам може да си направиш сметката дали те устройва. След това си направи и сметката, че взимаш мотор+скоростти, за който не знаеш нищо и добре би било преди да се сложи, да се отвори и да му се направи една ревизия и което се налага да се смени.
                  Сега сам си прецени, дали не е по-добре да идеш при Бобо и да ти видят мотора, защо не върви и къде е причината. При положение, че имаш ремонтиран двигател, не знам за какво ти е тази цялата гимнастика. Ако смяташ да правиш бегачка, за да се дърпаш по светофарите, те разбирам, ама ако смяташ да си я караш нормално това е напълно безсмислено предвид огромната инвестиция която трябва да направиш - по-евтино излиза да продадеш твоята и да доплатиш до едно 147 2.0ТС
                  Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 16:40.
                  Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                  Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                  Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                  Alfa Romeo 156, 2.0TS

                  Comment


                  • #10
                    Колега,има само едно решение!Търсиш двигател 2.0 от 147!!!При Никола Николов от Перник видях,преди около 2 месеца,една 147,ударена със здрав двиг-по неговите думи перфектен!Мисля,че беше 2.0!Изглеждаше доста добре!Ако се договорите,направо със всичките м електроники и пр.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Че какво по-хубаво от това?
                      Мх, би трябвало по-бързо да се развъртва нали? Но не е ли опасно за скоростната кутия?
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                      Comment


                      • #12
                        е тва е истината момци, за 1500лв. всичко необходимо за трансплантацията може да се вземе http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0
                        Fiat Punto 1.4GT 1996
                        Hyundai Tucson 2.0 2007
                        Renault Clio 1.5 2019

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                          е тва е истината момци, за 1500лв. всичко необходимо за трансплантацията може да се вземе http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0
                          Да бе това е наистина оферта , аз като си спомня колко пари пръснах за основен ремонт... ако тогава бях попаднал на тази оферта !!
                          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                            е тва е истината момци, за 1500лв. всичко необходимо за трансплантацията може да се вземе http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0
                            Начи за целата работа ако мотора случайно и турбината са читави ще излезе 3500 с консумативите ... макар че съм убеден че щом го продават начи не е перфектен особенно на тая цена

                            ---------- Post added at 18:56 ---------- Previous post was at 18:51 ----------

                            Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                            Ами Бобо едва ли си спомня какво е било ЕКУ-то, ама все пак може да каже нещо ако се сети или му се е видяло подозрително

                            Сега по темата кажете какво друго освен двигател и ЕКУ ми трябва от 2,0ТС, за да е успешна трансплантацията...( скорости, генерация).И всичко по електрониката ли ще ми бъде същото, както до сега (Абс,АСР,Автопилот,Показанията на дисплея от борд компютъра). С друг ключ ли ще паля колата, имобилайзер, централно заключване?
                            Мотора ти е ЕВРО3 и си е 120 коня По-добре ела да видиме дали ти е наред колата вместо да си мислиш как д изхарчиш 2000+ лева и пак да имаш мъртвец на газ
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                              Начи за целата работа ако мотора случайно и турбината са читави ще излезе 3500 с консумативите ... макар че съм убеден че щом го продават начи не е перфектен особенно на тая цена [COLOR="Silver"]
                              Ми те хубавите работи са скъпи А като стана въпрос за минаване през теб тия дни аз ще мина.
                              Fiat Punto 1.4GT 1996
                              Hyundai Tucson 2.0 2007
                              Renault Clio 1.5 2019

                              Comment

                              Working...
                              X